.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه‌هاي سخنراني احمدی‏نژاد در سازمان ملل

دكتر محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور كشورمان در روز سه شنبه بعد از ظهر( به وقت نيويورك) در شصت و سومين مجمع عمومي سازمان ملل متحد سخنراني كرد.

به گزارش ايسنا، قبل از صحبت‌هاي رييس جمهور، رييس جمهور ليتواني سخنراني كرد و در ساعت ‌١٥/١٦ به وقت نيويورك سخنراني رييس جمهور در مجمع عمومي آغاز شد كه اين سخنراني نزديك به ‌٣٠ دقيقه به طول انجاميد.

در هنگام حضور رييس جمهور تعداد زيادي از خبرنگاران در جايگاه حضور داشتند و از سخنان رييس جمهور با سرعت يادداشت‌برداري مي‌كردند به خصوص هنگامي كه رييس جمهور در مورد مسئله فلسطين و رژيم جعلي صهيونيستي و اضمحلال آمريكا سخن گفت.

رييس جمهور همچنين در اين سخنراني اعلام كرد كه ايران پيشنهاد خود را براي موضوع فلسطين را به دبير كل سازمان ملل متحد به زودي ارايه خواهد كرد.

بعد از اتمام سخنراني رييس جمهور در مجمع عمومي حضار اعم از خبرنگاران و سران‌و مسوولان كشورها رييس جمهور را به خاطر سخنراني‌اش مورد تشويق قرار دادند.

بعد از سخنراني رييس جمهور ايران كه به عنوان پنجمين سخنران در بعد از ظهر اولين روز شصت و سومين اجلاس مجمع سازمان ملل سخنراني كرد رييس جمهور لبنان به ايراد سخن پرداخت.

صحبت رييس جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به صورت مستقيم از تعداد زيادي از شبكه‌هاي خارجي و همچنين شبكه‌ي خبر جمهوري اسلامي ايران پخش مي‌شد.

بسياري از روزنامه‌هاي آمريكايي يكي از مهمترين سخنراني‌هاي اين اجلاس را سخنراني رييس جمهور ايران عنوان كرده بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايسنا به نيويورك، در هنگام حضور رييس جمهور در صحن مجمع عمومي تعدادي از اعضاي هيات‌هاي نمايندگي كشورهاي مختلف بر سر ميز هيات نمايندگي ايران كه احمدي‌نژاد در آن نيز حضور داشت مي‌رفتند و با رييس جمهور و هيات همراه صحبت مي‌كردند و بعضا عكس يادگاري مي‌گرفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.